piątek, 23 marca 2012

Pisarskie parodie

Pisuję nie tylko same poważne teksty,choć te pisze się dużo łatwiej,ale też od czasu do czasu urodzi sie coś śmiesznego,nawet zabawnego.Jakis czas temu z Afrykanerką,zresztą moją imienniczką ,depeszką jak ja,,ktorej dziekuję za pomoc w utworzeniu  szaty graficznej tego blogu zaczęłyśmy żartować z chlopaków i w ten oto sposób powstało parę takich parodii,które ni jak nie są ulożone w calość,niczego nie tworzą.


 Alan Wilder
  
 Tyś jest piękny,Tyś bogaty w sam raz dla mnie na dzień taty

 O Alanie co wisisz na mej ścianie,
nie patrz na mnie takim wzrokiem,
jakbym była obibokiem


Alanie Tyś moje kochanie 
i dlatego masz sniadanie,
nawet obiad i kolacje
co by było bardziej zacnie


Nasz Wilderek grzeczny jest,nic nie powie jesli chcesz..
Muzyka to jego świat a z keybordem jest za pan brat
Alan czeka na Alankę,żeby wypić mleka szklankę


Dave  Gahan 


Gahanisko zawsze blisko kiedy spotka Afrykanisko hahah
Wybieg to królestwo Davea,więc mu z przodu wybij zęba
Na podłoge i na  łódkę popieścimy Davea dupkę
Dave czy Gahan wszystko jedno byle trafić w samo sedno
Dave ma głosik jak aksamit jakby w tyłku miał dynamit
Davea wokal juz rozbrzmiewa cała hala z Andym spiewa

Skacze ,biega ,ćwiczy mięśnie kiedy w okół wszystko trzęsie,
śpiewa dla nas swoich fanów nieszczęśliwie zakochanych,
klaszcze w dłonie macha z nami i juz żywo jest na hali


 Martin Gore

O mój Martinie Gorze co w mej stoisz oborze,
krówki Ciebie słuchają i pyszne mleko dają 
Ni zawieja ani plucha nie poruszy Marta ducha
Czy somebody czy anybody  Martin zawsze ma porady
Kiedy Martinek spiewa uchyliłabym Ci nieba
Martin Gore czyni cuda,kiedy wychodzi na scene to musi się udać-)
Jak zawsze gitare ma w ręku i słyszy szum radości i jęku


  Andy Fletcher


Andy kocha klawisze bo to jego domowe zacisze
Fletcher konie lubi też ,jak je złapie pójdzie flesz
skacze,fika je banany i już zmienia nasze plany

2 komentarze:

  1. Hahaha, sis za każdym razem jak to czytam to leżę i kwiczę ze śmiechu, nigdy mi się nie znudzą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. to mi się podoba,świetny relaks.......hi.hi.......

    OdpowiedzUsuń