piątek, 23 marca 2012

Gra w skojarzenia

Muzyka myślę,że moge śmialo powiedzieć o niej ,,moja miłość,,To pasja,coś co pozwala przetrwać ciężkie chwile,sprawia ,że normalnie funkcjonuje  i daję radę na tym coraz bardziej szarym,niezrozumiałym a jednocześnie pieknym świecie.Nie ma dnia bez niej,również teksty a może one przede wszystkim oddziaływują na codzienne życie o czym można sie przekonac czytając ,,Gra w skojarzenia,,


Zwykła rzecz jakich tysiące codziennie,
wchodzę do kawiarni i zamawiam ciastko,
płacę .....sprzedawca z uśmiechem mówi-thank you.
Natychmiast do mojej głowy pchają sie słowa......
for bringing me here,for showing me home...
.....for singing these tears...
Wychodzę......dzwonię .......i słyszę ,,hello,,
i znowu to samo....like shackles on your feet,
like a hallo in reverse.....
Dlaczego wciąż mam takie skojarzenia?
wiem,wiem dlatego,że .....just can't get enough...
zaczynam rozmawiać,opowiadać...stories of old....
glos w słuchawce podnosi ton....upomina
i natychmiast przelatuje jak burza...told you so...
Odwiedza mnie ktoś nieznajomy .....
czy mógłby być kimś ważnym dla mnie?
W uszach od razu słysze ....I want somebody to share,
share the rest of my life....i piękny głos Martina.
A może dziś Ty pomyślisz o mnie?
Tajemniczo,mrocznie i z bijącym sercem?
..Oh girl,lead me into your darkness...
Powiadasz,że czekasz aż nadejdzie noc?
Chcesz poczuć sie spokojniej?
Przysiadz przy kominku i zanurz się...
w....I am waiting for the night to fall,
i know that it will save us all....
Nalegasz ,żebym stanęła przed Tobą?
ale jak,gdzie,w czym....?Może .....Stripped ?
Gdzie idziesz- pytam?Krzyczysz.....do twojego pokoju....
Już gdzieś to słyszałam...te słowa,które wbiły sie w pamięć.
...In your room where souls disappear,
only you exist here....
Co dziś założyć?
Słysze twoją podpowiedz....
...Put in on ,the one that I prefer,
Put in on and stand before my eyes...
Rozmarzyłeś sie i gdzieś odpłynąłeś....
a ja tak jak wcześniej wiele razy
przypomniałam sobie i zanuciłam kolejny tekst
 ,,Comatose,almost.You have got me dreaming....
W koncu nastała twoja,nasza upragniona cisza,
rozkoszujmy sie teraz,właśnie teraz,
......Enjoy the Silence......








2 komentarze:

  1. Tekst dający do myślenia...Oj Depeszka z Ciebie pełną gębą!:)

    OdpowiedzUsuń