niedziela, 11 marca 2012

Myśli losu

Czasem tak człowiek sie zamyśli,zawiesi,że rózne mysli przychodzą do głowy....raz wesołe ,beztroskie ,jakies plany,marzenia a innym razem cieżkie niczym chmury w deszczowy dzien...takie po prostu jest zycie.

      Myśli losu

Wiatr przegonil moje myśli 
Nie wiem o czym myslałem,
kim jestem i gdzie podążam.
Zmienił moją tożsamość,odmienił barwy zycia,
zagnał na koniec odległego świata.
Podał mi swoją dłoń bym uległ jego mocy,
otulił twarz bym sie skrył,
by mnie nikt nie widział,nie rozpoznał.
O czym to myslałem wcześniej?
Chyba widziałem tam Ciebie,
Twoje rozmarzone i uśmiechnięte oczy,
które wypatrywały kogoś niczym poranek rosy.
Widziałem twoja drobną postać
znikającą za odbiciem gwiazd.
Biegałas szcześliwa boso we mgle,
a ja patrzyłem z daleka na rozwiane twoje włosy .
Uciekły moje mysli,ja nawet gonić ich nie chcę,
jest mi dobrze z tym co mam.
Nie będe już lękał się więcej swojego świata,
tego co w nim jest ....bo jesteś tam Ty.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz