niedziela, 8 kwietnia 2012

Odmienne światy

Nigdy nie wiem co wydarzy sie za chwilę,
co mnie spotka i kogo spotkam,
nie wiem czy los mnie pamięta,
czy ma jakiś plan dla kogoś,
kto wątpi w jego istnienie.
Moze czeka na mój pierwszy krok
na krok pozytywnego myślenia.

Powinnam zaufać czemuś,komuś
sama nie dam rady istnieć,
prędzej pęknie coś we mnie,
wyczerpie się bateria życia,
zwiędnie cała chęć tego,
co jeszcze zostało wewnatrz
czegoś co nazwać można ciałem.

Ufam sobie,ale za słabo,
licze na siebie,ale za mało
potrzebuje twojej pomocy,
muszę Cię o nią prosić,
jesteś silniejszy wiesz o tym,
nic nie zachwieje twojego świata,
zaproś mnie obiecuję być cicho.

Nadal nie wiem co sie wydarzy,
co mnie spotka i kogo spotkam,
nie myślę o tym nie warto ,
to niczego nie zmieni,
tylko Twój świat może być moim,
silniejszy,cieplejszy i szalony,
w takim świecie chcę istnieć.

 
 


1 komentarz: