czwartek, 19 kwietnia 2012

Personal Alan

Ktoś kto jest dla nas tak ważny ,czasem w ogóle nie zdaje sobie sprawy ile wywołuje w Nas emocji,uczuć...całe lawiny uczuć...

Nie mam już sił gonić,
ciągle gdzieś mi uciekasz,
podejmę tę próbę jeszcze raz,
ostatni raz choć w środku mnie
ciagle płonie to pragnienie,
pragnienie ujrzenia Ciebie.

To zbyt ważne dla mnie,
Ty jesteś dla mnie ważny,
cały mój świat kieruję w twoją stronę,
myśli,oddech i chęć życia,
codzienne rytuały,błogie sny,
wszystko co mnie otacza.

Nie potrafię Cie zapomnieć,
więc musze Cie odszukać,
to silniejsze od wodospadu uczuć,
od rzeki,która porywa mnie w otchłań,
silniejsze od trzęsienia ziemi,
od wiatru na końcu świata.

Kiedy Cie w końcu odnajdę,
odnajdę też mój własny spokój,
zaproszę przyjaciół,znajomych,
by uczcić twój powrót,
powrót niezmierzonego szcześćia ,
radości,która napełni cały dom.

Ze spokojem duszy 
położe sie obok jak małe szczenię,
posłuszne i pełne ufności,
że już zostaniesz na dłuże.
Rano obudzę sie ,nic nie będzie snem.
Spojrzę na Ciebie na moje wieczne marzenie.

4 komentarze:

  1. ale czad........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. .....ten tekst podyktowalo serce ...wyszło to bardzo spontanicznie i ciesze sie,ze to podoba sie komus kto jest anonimowy.Dla mnie to wazne,cenne i motywujace bo oznaczam to,ze zagladaja tu nie tylko osoby,ktore znam,ale tez wlasnie te nieznajmome.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe,bardzo mi się podoba...:>

    OdpowiedzUsuń