środa, 15 sierpnia 2012

Obce miasto

Wyszedłem na ulicę swojego miasta,
tego wieczoru było dla mnie obce,
nie czułem się dobrze wśród miejsc ,
które mijałem codziennie.
Chodziłem zamyślony,nawet nie zauważyłem ludzi,
którzy coś do mnie mówili.

   Chciałbym to wszystko zmienić,ludzi .....ulice .......niebo nad moim miastem ,żeby móc oddychać powierzem tego co straciłem.

Znajdę czas na to co kiedyś robiłem,
odwiedzę przyjaciół,których dawno nie widziałem.
Poszukam śladu minionego życia ,
w któym czułem sie sobą.
Miasto znowu będzie moje,
ulice nie będą więcej obce.

   
   Chciałbym to wszystko zmienić,ludzi .....ulice .......niebo nad moim miastem ,żeby móc oddychać powierzem tego co straciłem.

Pewnego dnia spełnię marzenia,
 o domu,wiecznej przystani ,
przygodzie na końcu świata,
wolności szybującego ptaka.
Czas zatrzyma sie w moim mieście 
na ulicach,które znam.

 
   Chciałbym to wszystko zmienić,ludzi .....ulice .......niebo nad moim miastem ,żeby móc oddychać powierzem tego co straciłem.


 

3 komentarze:

  1. fajny tekst ;) czekam na więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy Blog Polecę znajomym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje,jest mi bardzo milo,ze blog sie podoba a co do wiecej to bedzie wiecej :)

    OdpowiedzUsuń