czwartek, 21 czerwca 2012

Odmienne światy

Nigdy nie wiem co wydarzy się za chwilę,
co mnie spotka i kogo spotkam,
nie wiem czy los mnie pamięta,
czy ma jakiś plan dla kogoś
kto wątpi w jego istnienie.
Może czeka na mój pierwszy krok,
na krok pozytywnego myślenia.

Powinnam zaufać czemuś,komuś,
sama nie dam rady istnieć,
prędzej pęknie coś we mnie,
wyczerpie się bateria życia,
zwiędnie cała chęć tego 
co jeszcze zostało wewnątrz 
czegoś co nazwać możma ciałem.

Ufam sobie,ale za słabo,
liczę na siebie,ale za mało,
potrzebuje twojej pomocy,
muszę Ciebie o nią prosić,
jesteś silniejszy wiesz o tym.
Nic nie zachwieje twojego świata,
zaproś mnie obiecuję być cicho.

Nadal nie wiem co sie wydarzy,
co mnie spotka i kogo spotkam ,
nie myślę o tym nie warto,
to niczego nie zmieni ,
tylko twój świat może być moim,
silniejszy,cieplejszy i szalony,
w takim świecie chcę istnieć.

 
,

1 komentarz:

  1. jak już wspomniałam wcześniej - zadziwiasz mnie Alicja!

    OdpowiedzUsuń