wtorek, 5 marca 2013

Nie znasz mnie

Jesli znajdzie sie ktoś kto to przeczyta a jesli to bedą  wiecej niż 2 osoby to wiem,że wtedy warto pisać i dzielić sie z innymi swoimi emocjami,refleksjami czy przemysleniami.

  Mówisz,że mnie znasz,że kochasz?
  Tak naprawdę nie wiesz o mnie niczego.
  Mówisz,ze mnie słuchasz?
   tylko kiedy -mnie nigdy w domu nie ma.
   Znowu przyniosłeś kwiaty ,
   tylko nie te,które lubię.
   Widzisz?Jednak mnie nie znasz,
    lepiej mnie zostaw ,tak bedzie lepiej.

Po co sie tak starasz,zabiegasz 
 czy nie widzisz ,że juz Ciebie nie chce.

Nie chcesz mnie zostawic?Uparty z ciebie facet,
tylko to za mało,musisz zrobić coś więcej,
Nie ułatwię Ci tegobynajmniej.
Moze kiedyś mnie poznasz,
czy nie będzie na to za póżno?
Gdzieś zagubiliśmy szanse,
popełnilismy bład ,którego 
nie da sie juz naprawić.    

Po co sie tak starasz,zabiegasz 
 czy nie widzisz ,że juz Ciebie nie chce.





 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz